Noże

Noże

środa, 5 grudnia 2012

Kilka kulinarnych słów o mnie

Kilka kulinarnych słów o mnie czyli kuchenne złote myśli :)

Imię: Aleksandra
Lat: aktualnie 23
Gotuję dla: głównie dla M - to on sprawia że chce mi się siedzieć przy garach i pichcić. Przez niego założyłam bloga, dla niego szukam przepisów, wymyślam własne kombinacje, piekę.
Ulubione warzywa: cukinia, pieczarki, cebula - kocham je wszystkie
Ulubione owoce: zdecydowanie pomarańcza, a ostatnimi czasy także pomelo
Ulubione zioła: tymianek - uwielbiam, mogłabym dawać go praktycznie do wszystkiego, co czasem wkurza M i ma lekki wstręt do tymianku :)
Ulubione przyprawy: imbir - uwielbiam jego zapach i smak
Ulubione mięso: kocham kurczaka i jest to moja jedyna miłość wśród mięs, choć nie gardzę innymi
Ulubiony sposób przygotowywania potraw: pieczenie!
W kuchni najbardziej lubię... piec ciasteczka i je dekorować oraz ... pewnie wydaje się dziwne - obierać ziemniaki
W kuchni najbardziej nie lubię... długiego miksowania i robienia zup (nie umiem, jak się nauczę to może polubię)
Nie lubię: podrobów, szparagów, nie przepadam za wszystkim co kiszone, kiedyś jako dziecko nie lubiłam również szpinaku (jego smak był dla mnie od czasów przedszkola zagadką, niedawno odważyłam się spróbować - nie jest taki zły)

Jeszcze jakieś pytania? Chętnie odpowiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz