Noże

Noże

czwartek, 6 grudnia 2012

Kurczak z pieczarkami i papryką

Bardzo smaczne i szybkie danie. Zrobiłam je dziś zupełnie bez chęci gotowania (M wyjechał na budowę, sama byłam zmęczona, a jeszcze czekało mnie zebranie w szkole). O dziwo wyszło mi naprawdę coś fajnego, co na stałe może zagościć w mojej kuchni.   


Czas przygotowania: ok 20 min


Składniki (na 2 porcje):
- ok 300g kurczaka
- 1 duża cebula szalotka (może być też zwykła)
- 1 papryka
- ok 8-10 pieczarek
- ok 2 cm świeżego korzenia imbiru
- 2 ząbki czosnku
- sól, pieprz
- sos sojowy, oliwa

1. Pokrój cebulę w piórka, paprykę i kurczaka w niewielką kostkę, pieczarki w plasterki.
2. Na patelni rozgrzej oliwę, dodaj czosnek i imbir. Następnie wrzuć cebulę i pieczarki, posyp solą i pieprzem. Smaż przez chwilę.


3. Dodaj paprykę i kurczaka. Smaż aż kurczak będzie gotowy.



4. Polej sosem sojowym i podsmaż jeszcze chwilę.

Zawitał dziś do Was Mikołaj? Jak nie, to macie tu paru ode mnie :)

1 komentarz:

  1. Jaki kurczak, jakie pieczarki i niby gdzie ta papryka? :D Cały wpis został zdominowany przez świętych mikołajów :D

    OdpowiedzUsuń