Noże

Noże

środa, 1 października 2014

Sałatka z kurczakiem curry

M, aktualnie już mój MĄŻ!, zapragnął czegoś "lekkiego" na obiad. To co mu zaproponowałam było niewielkim eksperymentem i wyszło naprawdę nieźle. Oboje byliśmy bardzo zadowoleni z tego dania, co nie zdarza się bardzo często. Moja ukochana sałata lodowa, cebula którą uwielbia M no i kurczak w curry którego lubimy oboje. Z takiego połączenia wyszedł pyszny, lekki obiad. Zjedliśmy wszystko, co do ostatniego liścia sałaty.

Czas przygotowania: 20min
Składniki:
- 2-3 liście sałaty lodowej
- 4 duże pomidorki koktajlowe
- 1/3 cebuli
- 1 pojedyncza pierś z kurczaka
- curry, sól, pieprz
- grzanki
- olej do smażenia

Sałatę umyj i porwij na małe kawałki. Pokrój pomidorki na ćwiartki, a cebulę w drobną kostkę i dodaj do sałaty.
Kurczaka umyj, pokrój w drobne kawałki i obtocz w przyprawie curry. Na patelni rozgrzej łyżkę oleju, dodaj sól i pieprz. Gdy olej będzie już rozgrzany, dodaj kurczaka i usmaż na złocisty kolor. Dodaj gotowego kurczaka do sałatki.
Całość dopełnij grzankami.
Sałatkę podałam wraz z fasolką szparagową. Wydawało mi się to dobrym połączeniem i się nie myliłam. Razem smakują świetnie. 

1 komentarz: